♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
من همینیم که هستم .......................

مَن هَمینَم

 

مَن هَمینَم…نَه چشمآטּ آبــﮯ دارَم…نه کفشهآﮮ پآشنِه بُلنَد…

 

هَمیشِه کَتآنـﮯ مـﮯ پوشَم عِشوه ریختَن رآ خوب یادَم نَداده اَند…

 

وَقتـﮯ اَز کِنارَم رَد میشوﮮ ، بوﮮ اُدکُلنَم مَستت نمیکُند… .

 

نگرآטּ پآک شدטּ رُژ لَب و ریملَم نیستَم …

 

لآک نآخن هآیم اَز هزآر مترﮮ داد نمیزَند.

 

گآهـﮯ اَز فَرط غُصّه بلنَد دآد میزَنم

 

خدآیَم رآ بآ تَمآم دُنیآ عَوض نمیکُنم…….

و

 بَعضـﮯ آدم هآﮮ اَطرافَم رآ هَم بآ تَمآم دُنیآ عَوض نمیکُنم

 

بَلد نیستَم تآ صُبح پآﮮ گوشـﮯ پِچ پِچ کُنم

 

” من ” اَگر بگویَم دوستَت دآرَم…….

 

دوست دآشتَنم حَد ومَرزﮮ ندآرَد

 

مَن خآلِصآنه هَمینَم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

MAHSA
ساعت11:26---12 مرداد 1394
بیگ لایک
پاسخ:مرسی گلم


محمد و مونا
ساعت16:25---23 تير 1393
” مـــَـــردها ” در عین پیچــیدگی

در عـــاشقی روش ساده ای دارند !

” تــو را بخواهند برایت می جنگند ”

“تــو را نخواهند با تــو می جــنگند ”
پاسخ:چه جالب تاحالا دقت نکرده بودم
پاسخ:مر30 زیبابود


pj
ساعت15:36---21 تير 1393
زیبا بود . ممنون .

maryami
ساعت12:55---21 تير 1393
تنهایی

تاواטּ همـﮧ نـﮧ هآيے است کـﮧ نگفتمـ تا בل کسے نشکنـב !

همـﮧ محبتهايے کـﮧ زياבے هـבر בاבم تا בلے رآ بـﮧ בست آورم !

همـﮧ בوستت בارم هاے آبکے کـﮧ جـבے گرفتم ...!!

همـﮧ ساבگے کـﮧ בر اين בنياے هزار چهره خرج کرבم !

تنهايـے ...

تاواטּ همـﮧ خوش بينے هایے است کـﮧ

بـﮧ בنيا و آבمهاے اين روزها בاشتم

پاسخ:خیلی قشنگ مر30 بت سرمی زنم عزیزم


نسیم
ساعت0:22---19 تير 1393
مترسک ناز می کند …

کلاغ ها فریاد می زنند …

و من سکوت می کنم ….

این مزرعه ی زندگی من است …

خشک و بی نشان …

پاسخزیباس عزیزدلم


shadmehr
ساعت15:39---17 تير 1393
چه بی اعصاب شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه اینجوریه منم بلدم هااا........

پاسخ:اوه شادمهرعصبانی می شود نه من بخدامنظوربدی نداشتم


parisa
ساعت11:24---17 تير 1393
چارلی چاپلین به دخترش چنین گفت:
دخترم!
هم آغوشی هایت را باعشق مقایسه نکن، هیچ مردی در رختخواب نا مهربان نیست...!!!
پاسخ:دقیقا


رها
ساعت1:23---17 تير 1393
تنهایی یعنی …

عبور می کنم هر روز

از کنار نیمکت های خالیه پارک….

طوری که انگار کسی در نیمکت های آخرین

انتظارم را میکشد و به انجا که میرسم باید…..

وانمود کنم که باز هم دیر رسیده ام!!!!
پاسخ:مر30 آبجی گلم


MAHTAB
ساعت18:04---16 تير 1393
علیک سلام
سفرتون بخیر جناب گیتی خان
چطوری؟
رو به رشد یا رو به قبله؟؟
خوش میگذره دور ازما؟؟
من ک وحشتناک سرما خوردمفک کن چله تابستون و سرمااصن یه وضعیه ک نگودلم هوای نازی رو کرده ک بگه تو سالی 60بار سرما میخوری
هـــــــــیدنیا
خب سرتو ب درد نیارم روزخوش
پاسخ:ممنون سردردنبابااختیاردارین مابااین چیزاسردردنمی گیریم


بهنام
ساعت12:48---15 تير 1393


لایکک


پاسخ:ممنون


parisa
ساعت18:23---14 تير 1393
دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند …
فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت میشود …
رها که شد او میماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو !
پاسخ:فدایی داری گشنگ بود


parisa
ساعت18:22---14 تير 1393
ایـــــטּ مـَنـــَم ..دُختــَــرے تـَـنــــها
با قلـــــــــبے شِڪَــستـﮧ دَر دَسـت
کـﮧ نیـــمـﮧ اَش را دَســتِ او گــُـــــم ڪَـرده اَســت
به او بگویــید برگــردد با او ڪــارے ندارم ...
فــَــقط میــخواهــَــم نیــمـﮧ یِ دیـگرِ قــَلبــَم را گـِــداۓ ڪـُـنــَـ م !
پاسخ:اخه چه دختری دل شکسته ایی


parisa
ساعت18:22---14 تير 1393
می دانــست از تنــــهایی می ترســـــم …. ; تنهـــایم گذاشــــــــت !
از پـــیــچِِ کـ ــ ــوچه که گـــذشــتـــــــ ….
چِشــــــمهایم مــُـــ ـ ـرد ! ..
آرزوهــــــــایـــمـــ ـ ـــ رَنـــگ بــاخـــ ــ ـت …..
گاهیــــــــ ـــ ـــــ
صــدایِ نَـــفـــَس هایــــش را حـــــــِس می کنــــــم …
بـا ایـــنکـــهــ ـ ــِ او دیگــ ـ ـر مــَرا نـــَخــواهد شــِناخـــــتــــ ….!
پاسخ:اوههههه چه قشنگ


فاطمه
ساعت12:01---14 تير 1393
دختر خوبی هسی پس!!!!!!!!
پاسخ:پ چی خیال کردی


MAHTAB
ساعت0:21---14 تير 1393
میبینم ک داداشمون خیلی کم پیداس ها
ن کامنتی نه اسی نه یه زنگی هیچچچییی
مام دل داریما
حال ک سرت شلوغه دس مارم بگیر خا
پاسخ:نبودیم اینجا خونه یکی ازاقوام


dina
ساعت1:17---13 تير 1393
نظرندارم

کلی مطلب ولی بدون نظر

پاسخ:چشم چند وقت نبودم


parisa
ساعت12:49---12 تير 1393
UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________________ UPДм
____________________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________ UPДм
________________ UPДм
____________ UPДм
________ UPДм
_____ UPДм
___ UPДм
__ UPДм
__ UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм
پاسخ:چه گشنگ


parisa
ساعت12:48---12 تير 1393
تو با من تموم کردی. . .
من هم بی تو. . .(!)
پاسخ:الهی


parisa
ساعت12:47---12 تير 1393
چقدر سرد است!
وقتی...
دلتنگتم و نیستی
پاسخ:آخه پتوبندازتامن بیام یخ نکی بی پریساشم


parisa
ساعت12:47---12 تير 1393
لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟
دلتنگی معنی ندارد ...
درد دارد
پاسخ:آفرین من دیگه غلت کنم بپرسم


dina
ساعت17:46---11 تير 1393
سلام امروز با 10 پست آپم خوشحال میشم بیای . منتظرتم
پاسخ:چشم


DUYĞU
ساعت15:28---11 تير 1393
موفق باشی
پاسخ:ممنون هستم


MAHTAB
ساعت13:23---11 تير 1393
الان من کجا برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچجا نبود ک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیکا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیداری بزنگم بت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الووووووو گیتیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:آره بیدارم


dina
ساعت2:37---11 تير 1393
عاشق همین خالصانتم
پاسخ:ممنون


MAHTAB
ساعت23:16---10 تير 1393
خخخخخخخخ
إوا راهه خلاف
منظورت از راه خلاف آقا میثمه؟!!!!!!!!!
اعتراف کن سریعا ایشون کیه؟؟؟؟؟؟؟؟
مدار غیرتمو فعال کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ها؟ها؟
پاسخ:بجون تو قصدبدی ندارم ولابچه بودیم باهم بازی می کردیم دوسش دارم نه به اون عنوان که تومی گم


mahtab
ساعت23:14---10 تير 1393
راستی راستی
آهنگت ازون یکی خیلی بهتره باریکلا
پاسخ:واقعاااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [سه شنبه 10 تير 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld